7 February 2017

TAKLIMAT HEM PPD KLANG BIL 1/2017

TARIKH : 11 JAN 2017 (RABU)
MASA : 8.30 PG - 2.00 PTG
TEMPAT : AUDITORIUM SJKC PANDAMARAN A







Taklimat HEM PPD KLANG Bil. 1/2017 telah dihadiri oleh semua PK HEM Sekolah rendah.
Majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh Ustaz Nasrudin (PK HEM SK MERU 2). Majlis dipengerusikan oleh En Suhaimi B Samsudin (Penyelia HEM - SPBT & PPDa).
Ucaptama disampaikan oleh Tn Hj Abd Manaf B Hj Ali (Pen PPD - Kemanusiaan). Antara lain mengucapkan terima kasih kepada semua PK HEM atas tugas-tugas yang telah dilaksanakan sepanjang 2016. Selain itu beliau mengingatkan PK HEM tentang peranan & tanggungjawab yang perlu dilaksanakan sepanjang 2017 selaras dengan PPPM.
Seterusnya taklimat khas daripada Pihak SSPN. Memetik pengumuman Perdana Menteri dalam bajet 2017, KPM dengan kerjasama SSPN telah membuat promosi buka akuan SSPN kepada semua murid sekolah pada tahun 2017. Antara kebaikan yang bakal diperolehi jika ibu bapa membuka akaun SSPN ialah pihak KPM akan menambah simpanan sedia ada sebanyak RM50 setiap murid. Selain daripada itu setiap murid yang membuka akaun akan dilindungi insuran.
Berapa orang pegawai seterusnya bergilir-gilir memberikan taklimat. Diantaranya ialah Tn Hj Anuar B Kosni (Penyelia Kanan HEM - Kebajikan, RMT, Takaful & KWAPM), Tn Hj Surani ( Pen PPD - Kaunselor pentadbiran), En Suhaimi B Samsudin (Penyelia HEM PPD - SPBT & PPDa, En Anuar B Amin (Pen. PPD SIC+) dan En Azhar B Mohamaed (Penyelia HEM Disipli & Kesihatan. 
Pn Hjh Adliayah Bt Ramli (Pegawai PPD Klang) hadir dan menyampaikan ucapan dalam majlis penutup.
Taklimat ditangguhkan pukul 1.35 petang

No comments:

Post a Comment