22 February 2014

GURU & STAF BERSATU MEMAJUKAN SK SEMENTA MELALUI PROGRAM 'TEAM BUILDING'







Pada 8 Februari 2014 telah diadakan Program 'Team Building' khas buat guru-guru & staf sokongang. Program yang julung kali diadakan bertujuan membina hubungan baik, memahami konsep ketua & orang bawahan dan mewujudkan suasana kerja yang baik & cemerlang.
Program ini telah dikendalikan sepenuhnya oleh Syarikat Exact Trainning Consultant. Program bermula pukul 8pagi dan berakhir pukul 5 petang. Sebahagian besar guru & staf menyambut baik program tersebut sebagai satu anjakan paradigma mewujudkan satu budaya baru dalam bekerja. Menurut seorang guru senior, Cikgu Mad Husian, sudah lama benar tidak menyertai kursus yang berbentuk motivasi dan sangat bagus jika dilakukan kerap kali supaya guru sentiasa segar dan bersedia untuk bekerja setiap hari.
Idea Program Team Building telah dicadangkan oleh Ustazah Razila & diterima baik oleh Tuan Guru Besar untuk dilaksanakan.
Unit HEM mengharapkan program seperti ini dpat diperbanyakkan lagi. Pelbagai Ilmu & dapatan yang diperolehi daripada program ini. Moga memberi manfaat kepada guru, murid, keluarga dan sekolah. InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment